فرماندار نیر : هتل ورزشی در نیر احداث می شود فرماندار نیر از اختصاص دو میلیارد ریال برای احداث هتل ورزشی در این شهرستان خبر داد.به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان نیر، به مناسبت هفته تربیت بدنی رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان با فرماندار نیر دیدار کردند.مهدی احمدی در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم های لیگ برتری و دسته یک کشور برای گذراندن اردوی آمادگی تیم های خود به نیر سفر می کنند احداث این هتل ورزشی ضرورت دارد.وی به اهمیت حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ارتقای ورزش شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: نیر با توجه به قابلیت ها و پایگاه اطلاع رسانی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 17:30